Närbild på mig i teve

6 kommentarer till Närbild på mig i teve

Jag sitter här och våndas. Min åga gäller Närbild, teveprogrammet där jag är intervjuad. Jag berättade ju om det i ett tidigare blogginlägg men nu undrar jag om jag faktiskt hade alla tomtar hemma när jag ställde upp?

Ikväll kl. 19.00 släpps programmet på Arenan och sen ligger det där i ett helt år och det kan ses utomlands också.
I morgon måndag 30.10 kl. 19.00 sänds programmet på YLE Teema Fem.
På tisdag 31.10 kommer det i repris kl. 11.01 på YLE Teema Fem och TV Finland.

Jag våndas för att jag förstås vill se det men samtidigt vill krypa in under täcket och sjunga högt för mig själv för att slippa se och höra mig på teve! Grymma tider. Kanske jag väntar tills alla andra har sett det innan jag vågar titta?

6 thoughts on “Närbild på mig i teve

1. Zyz

Jaa-aaa … he e lite seint å stig bitti åpp nu … ❤
    Det blev säkert helt bra allt fu sa å gjorde när ni blev filmade…
    ?

1. Janette Post author

Nåjo, det är just det! Sent att stig bitti opp… men kanske jag lär mig låta bli om jag blir tillfrågad flera gånger?

2. Camilla

Hoppas att du INTE lär dig att låta bli! Du var mycket trovärdig och naturlig i programmet. Du blir en riktigt bra präst! Och vi behöver både synas och höras, inte för vår egen skull, men för Guds skull.

1. Janette Post author

Tack snälla! Jag får säga det samma om dig, naturlig, lugn och trovärdig! OCH en fantastisk diktrecitatör. Vilken härlig dikt du hade!
      Nu när jag har vågat se på mig själv i teve kan jag väl känna att jag nog kan göra om det, för Guds skull.

3. Ann-Marie Pettersson

Janette!! Du var så bra i programmet . Stolt över att vara din vän och ser fram emot dagen då jag kan gå till kyrkan och höra dig

Comments are closed.